fbpx

ייעוץ מקצועי משלב הרעיון ועד לאיכלוס

הניסיון והידע הרב שצברנו לאורך השנים באינספור עסקאות מורכבות, מאפשרים לנו להעניק ייעוץ מקצועי ליזמים, לקבלנים וללקוחות מסחריים בתחום התיווך המסחרי בכל רחבי הארץ.
הליווי שלנו מתחיל בשלב החשיבה הרעיונית, תוך למידה מעמיקה של צורכי הלקוח והחברה, ולאחר מכן חיפוש ואיתור הנכס המתאים ביותר, ליווי בסגירת העסקה לכל אורך הדרך, האכלוס בפועל ואף מעבר לכך.
הייעוץ כולל ליווי לאורך כל שלבי העסקה מ-א’ ועד ת’, החל מהטלפון הראשון, דרך כל שלבי המו”מ ועד לסיום העסקה (חתימת חוזה) ואכלוס הנכס.
גם לאחר חתימת החוזה אנחנו עומדים לשירות לקוחותינו בכל שאלה ובכל בקשה.
החברה אף מייעצת ליזמים וקבלנים שנמצאים בשלבי תכנון מוקדמים של פרויקט שעליו הם חולמים.
הייעוץ המוקדם חשוב ביותר, כדי למקסם את המיטב עוד בשלב תכנון הפרויקט, ולסייע לתהליך שיווק הפרויקט בצורה יעילה ונכונה גם בעתיד.
אנו מאמינים שהחוכמה היא לא רק לבנות את הפרויקט, אלא גם לדעת כיצד לשווק אותו נכון ללקוחות איכותיים ומדויקים, ובכך למקסם את שווי ההשקעה בדרך מהירה ונכונה. וכאן בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה.

למה אנחנו ? אומרים שאין חכם כבעל ניסיון. למשרדנו ניסיון כפול: משרד תיווך מסחרי (משרד בוטיק) עם ניסיון עשיר של מאות עסקאות, שיווק בלעדי של פרויקטים (משרדים ומסחר) בהיקף של מאות אלפי מטרים.

בנוסף לכך, אנו מביאים ניסיון גם כשותפים עסקיים (עם חברת ריט 1 (ציבורית) וס.א.ל נדל”ן – במרלו”ג של מגה לשעבר בראשל”צ) ובעלי נכסים נוספים.

אנו מנתחים את כל שלבי העסקה עבור לקוחותינו מכל זווית אפשרית של היזם, הקבלן, המשווק, הלקוח, הקונה, השוכר והמשכיר.

אנו כאן לשירותכם בדיסקרטיות מלאה לתיאום פגישת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות. צרו איתנו קשר.

מאמרים קשורים: